fredag, maj 30, 2008

t-ex-t-il

jag skriver ofta strava efter. men jag menar egentligen strava efter. men nu kan inte du forsta skillnaden for skillnaden ligger i betoningen, och det ar darfor som det skrivna spraket ar efter och underlagset. men om jag skulle saga det hogt skulle ingen manniska tro att jag var klok. strava efter. jag menar att det ar stravt, och att det ar efter. att efterstrava, ar det det man gor nar man slutat strava? det vill saga strykas mothars. stravt. jag vet inte, och det har gor inga sinnen. jag tanker testa och skicka en text till dig, och om du vill kan du gora nagot med den. anvanda fargpennor eller sa. eller sa sager du helt arligt. nej, linn. jag vet vad det ar du stravar efter, men du stravar efter. ok? ok. ok ok ok ok. skiljetecken ar barnsliga. efterapande, men efterblivna. efterstravansvarda, men vardelosa. men jag tanker nog inte bli asa ericsdotter for det.

Inga kommentarer: